Periodieke gift

Het gaat om een maandelijkse of jaarlijkse bijdrage.

Dit kunt u heel eenvoudig doen door het online invullen en versturen van het  AANMELDFORMULIER PERIODIEKE GIFT. U kunt dit formulier printen voor eigen gebruik.

Hierop kunt u aangeven welk bedrag u maandelijks (min. € 5) of jaarlijks (min. € 50) wilt doneren.

Ook vragen we u de DOORLOPENDE MACHTIGING PERIODIEKE GIFT (pdf) uit te printen en vervolgens in te vullen en per post te sturen naar:

Stichting Het Tweede Huis
Kerklaantje 10
6612 BB Nederasselt

U ontvangt jaarlijks voordat het bedrag van uw rekening wordt afgeschreven, een bevestigingsmail van ons.

Uiteraard is het mogelijk om op elk door u gewenst moment de maandelijkse of jaarlijkse donatie te beëindigen.

Het Tweede Huis is een zogenaamde ANBI-instelling. Als uw periodieke gift voldoet aan een aantal voorwaarden, kunt u deze aftrekken in uw aangifte inkomstenbelasting. Wanneer uw periodieke gift wordt vastgelegd in een schenkingsovereenkomst voor tenminste 5 jaar dan hoeft bij de aftrek geen rekening te worden gehouden met een drempelbedrag. Voor de schenkingsovereenkomst hoeft u niet naar de notaris. Een model voor deze schenkingsovereenkomst kunnen wij u desgevraagd toezenden. Nadere informatie vindt u onder de button ANBI en fiscus.

Indien u in een persoonlijk gesprek meer informatie wenst te ontvangen, kunt u per e-mail contact met ons opnemen: info@vriendhettweedehuis.nl

Hartelijk dank voor uw donatie!

Hosting & Onderhoud door ELONISAS Groep B.V.